Doar 4 (PATRU) secunde din 780 de secunde. Doar ambianţă într-un spot din 26 (pe care le puteţi vedea aici). Este vorba de prezenţa liderului charismatic al PCRM în clipurile cu caracter electoral ale acestei formaţiuni. Nu vi se pare foarte straniu faptul că cel mai popular lider politic din ţară (potrivit ultimelor estimări ale CBS-AXA) să lipsească din campania de comunicare electorală a partidului pe care îl conduce de 17 ani?
Partidul lui Lupu, partidul lui Ghimpu, partidul lui Voronin, partidul lui Filat, partidul lui Urechean, partidul lui Roşca etc. Aşa alegătorii moldoveni identifică formaţiunile politice de pe plaiul nostru mioritc. "În Moldova se votează nu partidul, ci liderul". Auzim acest lucru foarte des. Şi, în mare parte, este adevărat. Atunci, de ce a dispărut Voronin din spoturile PCRM ?
Pentru că scenariul despre care am scris săptămâna trecută este pus deja în aplicare. Şi "lupul bătrân" înţelege foarte bine acest lucru. Dar se pare că nu mai stăpâneşte pe deplin situaţia din interiorul partidului. "Lupii tineri" muşcă din ce în ce mai puternic. Va lua PCRM cel puţin 51 de mandate în viitorul Parlament pentru a-şi păstra unitatea?
Expuneţi-vă părerea despre acest material la secţiunea "comentarii"!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
mesajele cu atacuri la persoană ori cu utilizarea cuvintelor necenzurate vor fi şterse.