În postarea anterioară mă întrebam "De ce a dispărut Voronin din spoturile electorale ale PCRM?". Astfel, din cele 26 de spoturi ale PCRM în limba română pe care le-am vizionat, liderul comuniştilor apare doar pentru câteva clipe într-un singur spot. DOAR 4 (patru) din 780 de secunde ale acestor clipuri. Scriam atunci că se pare că cineva din interiorul PCRM încearcă special să-l scoată pe tuşa politică, pentru a prelua partidul. La fel, spuneam că este o parte a unui scenariu post-electoral, potrivit căruia, o parte din fruntaşii PCRM după alegeri vor părăsi partidul sub "drapelul lui Ştefan cel Mare", dacă PCRM nu va obţine la scrutin peste 51 de mandate (sondajele arată că PCRM nu are nicio şansă să obţină majoritatea simplă în Parlament). Unele reacţii primite din interior PCRM la ceea ce scriam au fost că "lipsa lui Voronin din spoturi este o strategie de campanie". Să fie oare aşa?
Sondajele lansate recent arată un trend negativ destul de puternic pentru liderul PCRM. Citiţi cu atenţie baza de date a Barometrului de Opinie Publică, la capitolul "încredere în liderii politici", dar şi intenţie de vot. Mai mult, sondajul CBS-AXA prezentat astăzi (19 noiembrie) arată că doar în mai puţin de o lună (octombrie-noiembrie), încrederea în Vladimir Voronin a scăzut de la 21& la ]6&. Aceasta se întâmplă în plină campanie electorală, perioadă în care, de regulă, încrederea în politicieni este în creştere. Voronin pică în doar câteva săptămâni cu 5%. Aceasta se datorează inclusiv LIPSEI acestuia din spoturile electorale ale PCRM. Deci, cine îi sapă groapa lui Voronin ?
Expuneţi-vă părerea despre acest material la secţiunea "comentarii"!
Dvs. cine credeti?
RăspundețiȘtergere...singur si-a sapat-o timp de opt ani.
RăspundețiȘtergere